Nisaelizmom Kızlar bebeğim 3 gün oldu kaka yapamıyor ek gıda yardımına başladık meyve-sebze karışık olarak veriyorum anne sütü ile besleniyor. 2buçuk aylıkken böyle olmuştu ama şimdi olması da normal mi ek gıdadan kaynaklı olabilir mi?
Sanatoryumpark Nisaelizmom evet ek gıdadan kaynaklı kayısı püresi verebilirsiniz ek gıdaya başladıysanız eğer.
Hilal06a Nisaelizmom ek gıdaya başlayınca oluyor malesef. Bizde iki ay filan sürdü ama ilaç kullanmadım. Kayısı haşlayıp blendır dan geçirip yogurtla karıştırdım çok faydasını gördüm. Bide her yemegine zeytin yagı koyun.
Sanatoryumpark Nisaelizmom şeftali çok muallakta bi meyve kümüne kabızlık kimine ishal yapıyomuş. Evde kuru kayısı varsa hoşaf yapıp verebilirsiniz. Biraz su içirip bağırsak bölgesini parmaklarınızla hafif sıkıp bırakın harekete geçirir
Hilal06a Nisaelizmom şeftali denemedim doktorumuz kayısı demişti ondan hep kayısı ile yaptım ama şeftali ile de olur bence.