Kayraveannesi 1haziran doğumlu oğluşum pazar akşamından itibaren sürekli kucağımda olmak ve emmek istiyor. Hiç bir işimi yapamıyorum. Wcye bile gitsem ağlama nöbetine giriyor. Ne yapmalıyım😔
Gizemka14 Kayraveannesi Valla benimkide aynı durumda koyduğum an kıyamet kopartıyorr öyle böyle değil kucağa alıyım susuyor ve bunu yapan 2 aylık bebek Gün içinde işlerimi dahi halledemiyorum wc gidemiyorum dediğin gibi ama geçicek hepsi sabııır sabır sabır napalımmm
Balogluum Kayraveannesi çok küçük çok normal yardım edecek biri yokmu ben darlandım mı hep büyüynce böyle kucak istemeyecek diyip daha çok sarıldım 🥰 ilk 3 ay kendini anne karnında sanıyor sarıl bol bol az daha büyüdü mü sling kullanırsın bebeğim 7 aylık sarılınca darlanıp ittiriyor
Balannesiiiiii Kayraveannesi benimkiside aynı canım hep kucakta duruyor kucakta uyuyor, ne yemek yiyebiliyorum nede yemek yapabiliyorum. Kendime ayıracak valyim hiç yok desem yeridir. 49 günlük bebeğim. 3 ay sonra geçer umarım
baderya Berenkooommm karşılıklı konuşmalar silindiği için yazdığınızı göremedim :) bebek bezini indirimli almışsınız bugün baktım 100 lü 54,90 dı minies Migros’ta :(
Btlazz 20 günlük bebeğim var aynı durumdayız zor yemek yiyorum uykuya derinde dalmıyor napacagım bende bilmiyorum