Gizem29 Hanımlar; 11 aylık bebeğim var ek gıda ile birlikte mama da veriyorum ama bu aralar ek gıda çok az yiyiyor genelde yoğurt ve meyve çok tüketiyor yemek konusunda aperatif arıyorum🙏🏼
sagsbry Gizem29 bu ara bütün anneler bu durumdan muzdarip sanırım.. Bunu bugün bi kaç yerde okudum uzmanlar hafif şeyler yedirmeyi öneriyor biz nasıl sıcakta yağlı ağır yemekler yiyemiyorsak onlar da yemek istemeyebilirmiş🌼