Kızlar benim en sevdğim besindir balık. Kızım 6.ayını bitirdi 7nin içinde. Sade olarak değil de tarhana çorbasının içinde veya başka bir çorbayla çok çok az vermeyi düşünüyorum. Ama bilinçli ve bu konuda bilgisi yüksek tecrübeli annelere danışmak istedim. Bir sakıncası var mı? Erken mi? 2 dişini de çıkarttı bu arada geçen ay, huysuzluğu da geçti, sıvı tüketimi fena değil ama tanelileri tükürüyor , bu arada balığın cinsi de levrek. Teşekkür ederim🌸