Nur321 evet gittik canim cok arastirdm manisada bi prof a ciktik ama bebegimin korkunca malesef tum cabalarimoza ragmen gozunu actiramadik istemesekde anestezi altinda muane oldu gozun arka kisminida etkilemis bizim tek gozumuzde sıkıntı yok sekil olarakda sorunu yok tek gozunde sorunumuz gormeyen noktasi varmis ama onun farkina varmazmis sadece pilot olamaz dedi ama bunada binkez sukur kendi basina yaşamını devam ettirebilecek . zaten surekli bizi takip ediyor gozleriyle onh oyle gordukce daha cok mutlu oluyorurm insallah sizinde kontrol guzel gecer haberinizi bekliyor olacagim