Yeni doğum yaptım ama taaa hamileliğimin başından beri düşünüp durdum ne yapacağım diye. Ben bebeğime hiç değilse kreş yaşına gelene kadar ( 2 ) kendim büyütmek istiyorum. Birçok doktor çocuğun gelişimi için bunu öneriyor.
işe devam etmek de istiyorum ama bir yandan da yavrumu bırakıp nasıl çalışacağım onu kendimden nasıl mahrum edeceğim bunu düşünüyorum. Yapmam gereken ne bilmiyorum.
özel sektör öğretmeniyim , evimiz kendimizin kira vs ödemiyoruz eşim özel bir okulda idareci.
İş mi , çocuğum mu ne yapmam gerekiyor bilmiyorum. İşi bıraksam sonradan yine iş bulabilir miyim ya da bu iş yerim gibi bi yer çıkar mı karşıma. Ya pişman olursam işten çıktığıma, ya bir daha böyle bir yer bulamazsam … hep bi soru işareti içinde kaybolup gidiyorum. Bebeğe bakacak biri var
Kayınvalidem ben bakarım dedi ama hiç kimse öz anne kadar iyi bakamaz bebek de hep anneyi arar onu ister diye düşünüyorum o nedenle çalışıp çalışmamaya karar veremiyorum ? Sizler ne yaptınız?
Benimle aynı durumu yaşayan var mı ? Hangisine karar verdiniz ?