Kızlar oğlumu 7 martta dünyaya getirdim o zamandan bu zamana hiç ayrı kalmadık ama artık işe başlama zamanı geldi 😭 izinlerim bitti 1 ay daha uzatmıştım şimdide hakkım olan yarım günü kullanmaya başlıyorum ve bugün ilk iş günümdü kendimi çok kötü hissettim 😫 çocuğuma annem bakacak endişeli değilim ama yine de içim çok buruk 😥 anneme teslim ederken ve geldiğim de ağladım dayanamadım, oğlumda beni görünce mutlu oldu aldım sevdim sevdim sonra 2 dakikalığına bıraktım gözyaşlarına boğuldu alana kadar ağladı 😭😭
İnanın işe başlamak gibi bir derdim olmasa asla ama asla gitmezdim. Kendimi; işe gidiyorum ki daha iyi bir yaşantısı olsun diye avutuyorum.. gerçekten tek maaşla geçinmek çok zor ev borcumuz da var eşimin maaşıyla bütün her şey tam denk geliyor
siz bu süreci nasıl atlattınız tavsiyeniz var mı 😭