Senaaagl Kızlar bebeğim uyurken bacaklarını kurbağa gibi bu şekilde tutuyor normalmi sizin bebeklerniz de böyle mi ☺️ [url=https://www.hizliresim.com/fit6i4q][img]https://i.hizliresim.com/fit6i4q.jpeg[/img][/url]
4lphan58 Senaaagl ay evet benim bebeğimde böyle doğduğu günden itibaren aslaa düz uzatmıyo hemen bu pozisyona geri dönüyor.2 ay kontrolünde doktora danışıcaktım bende
Ygtakn Senaaagl maşalalh annesi valla benım oğlan da böyle ya ya bu şekilde yatıyor yada ayagını büküp uyuyor
Senaaagl Yadeee bende öyle düşünüyordum da baya bişey var int dde gevşek bebek sendromu falan diye allah korusun kafama takıldı
Adaduru34 Senaaagl Senaaagl merhaba duzeldımı acaba benımde bebegım bu sekılde ınt yorumlardan bıraz tırstım ıns bebeklerımız saglıklıdırlar
Dilara8228 Senaaagl oğlumda böyle uyurdu suan 5 yaşında bir sıkıntı yok diğer oğlum 51 günlük oda böyle uyuyor 😂