Ruyaninannesi 1,5 aylık kızım da baston Bebek arabası kullanabilir miyim sizce? İnternetten baktım da sanırım araba düz yatmıyor kullanan var mı?
Duygusuz Ruyaninannesi baston kullanıyoruz revalin tam yatar baston bebek arabasını aldık 2 aylıkken sanırım ilk kullandık