TeacherrMom Bana doktor pansuman çıkınca bir daha pansuman yapmaya gerek yok dedi. Yarına kadar idrarla düşer düşmezse serum yazdım onla yıka çıkar krem sürmeye başla dedi . Bende öyle yaptım 🙂 Bizde öyle şişlik olmadı . Antibiyotik yazmadılar. Sadece prematüre bebek kalbinde küçük bir delik var diye enfeksiyon kapmasın diye ameliyathaneye girmeden önce antibiyotik iğne yaptılar bir tane. Bir de ağrı kesici fitil koydilar ameliyathaneye götürdüler sünnet için