Emzirirken yaptırdım mecbur kaldım sütü sağıp attım .sorum şu ki yaptırdıktan sonra şişti ağrımaya başladı :( 10 gün geçici dolgu taktılar iyileşmezse tekrar yapacaklarmış var mı başına böyle bişey gelen .3 4 kez yaptırdım daha önce hiç böyle olmamıştı :(