Mutluluk ben iki gun once aldim. Eltilerimde ve kayinvalidemde sandik tipi var. Onlarin yeri yok diye misafir odasina koymuslar.
iki gun once kayinvalidem banada donduru aldi ama esim eger sandik tipi alirda misafir odasina koyarsan istemiyorum ddi, cunku sevmio oyle odanin icinde baska alakasiz seyleri.
bende beko buzdolabi seklinde olanindan aldim. 7 tane cekmecesi var bana yeterde artar bile. Eltilerim bile ddi bizde seninkinden almak istedik ama kayinvalidem o kucuk olur sandik tipi alin felan ddi ddi. Halbuki sandik tipinin icinde motoruda oldugu icin cokta fazla yer kalmio , herseyi ustuste koyuyoruz bulamiorz ddi. Yani onlarin deneyimine dayanarak soyluyorum iyi ki buzdolabi gibi olanindan almisim. Ustelik buzdolabi gibi olanlarin gri rengide varmis, grisini aldim diger beyaz esyalarimla ayni renk oldu takim gibi