anneyok Oğlumun poposu acayip İsilik olmuş kaynatıp duruyor bugün. Ne alabilirim de hemen geçer ya da hafifler?
buselidunya anneyok Biz de aynı durumdayız 😒 Nerdeyse her gün yıkıyorum, sudocrem sürüyorum biraz hafifletiyor
cocomelon33 anneyok bizde her türlü sivilce kızarıklık vb şeylere bepanthol sensiderm çok iyi geliyor banyo sonrası nemlendirme için de kullanıyorum.Ayağıma sıcak yağ sıçradı sürdüğüm gibi acısını kızarıklığını aldı iyileşti bir günde
anneyok Med Mustela da bana hiç iyi gelmemişti. Şimdi onca para verip gene işe yaramazsa diye korkuyorum ya
Melisbugi anneyok bende bekliyim burda kızımın boynu göğsü oldu gül suyunu çok duydum alıp deneyeceğim hemen her gün yıkıyorum bepanthol cilt kremide sürüyorum su bazlı iyi geliyormuş ama azaldığını görmedim
anneyok gamziskoo Gerçekten mi ay tamam teşekkür ederim gül suyuni genelde ateşi çıkınca ayaklarına kullanıyordum uyanınca süreyim