Poytimom kahvaltı yapıyor. Gün içinde de kuruyemiş, ayran,kefir gibi şeyler tüketiyor sadece. İki gündür soğuk çorba yapıyorum onu içiyor. Ben ısrar etmiyorum yemek konusunda. Büyük oğlum da yemiyor diye 20. Ayında bırakmıştım emzirmeyi. Çok pişman oldum. Bunda kesinlikle o hatayı yapmayacağım. Ömrümüzün sonuna kadar yiyeceğiz zaten. Kısa süreliğine olan bu mucizeyi son damlasına kadar emsinler