Ozlemay Ben 14 hafta 6 günlüğe kadar vuruluyor diye okudum lakin doktorumuz 3 ay 8 günlük deyince 8 gün geç kalmişsiniz artık olmaz dedi benim hesabıma göre de 4 gün daha var kafam karıştısizler ne zman vurdurdunuz?
bikerem Ozlemay 2 ve 4. Ayda vurdurduk. 15 haftaliga kadar yapilabiliyor. Birkac gun icinde yaptırabilirsiniz aslinda
Svly1212 Ozlemay 8 gün mü bizim biri 3. Ayda biri 5. Aydaydı ben onu 6. Ay diye hatırladım o zaman gitmiştim hemşire sorun olmaz dedi yaptı suan 8 ayligiz sorunumuz yok çok şükür
Ozlemay Svly1212 3 ay 8 g ü n evet olmaz dedi işte anlamdım ki başka bir doktora da sormadım pazartesi de tam 14 hafta 6 g n lük olacak
QueenBeee Ozlemay her doktorun fikri farklı demek ki. O zaman bizim günümüz geçmesine rağmen biz rotavirüs aşısı olduk ama boşuna olmuşuz gibi hissettim
Svly1212 Ozlemay valla anlamadım çoğu kişi bizde zamanını geçirmişiz olmadık diye yazmış ama biz buzdolabın da muhafaza ettik zamanını da baya gecirmisiz ama yine de yaptı hemşiremiz sorun yok çok şükür
Dilekdefne21 Ozlemay 3 aylıkken vuruldu bu ay tekrar 2.doz vurulucak doğayla menenjit ikisini bir yaptırdık
Ozlemay Serap0088 3 ayı geçince yapılmaz deyip yaptırmadı doktorumuz 2 doktora daha sorduk onlarda geçmiş artık dedi anlamadım ben bu işi🤔
Ozlemay QueenBeee öyle hissetmeyi gene de vurulmuş şifa olur inşllh ben 14 hafta 6 günlüğe kadar vuruluyor sanıyordum şehir dışındaydım keşke orda vurdursaymışım kendi doktorumuz yapsın dedim ama geç kaldık bu sefer de
Annepandaa Ozlemay bizim bugün 3 ay kontrolümüz vardı 1 hafta erken gittik. Dr sordum rota virüs aşısı yaptıralım mı diye. Alerjik bebek olma ihtimaliniz var, rota virüs alerjiyi tetikliyor size tavsiye etmiyorum dedi. Yaptırmayacağız.
Ozlemay Annepandaa ne gibi belirtileri var alerjinin bebek hasta iken de olmazmış o aşı biz bide ishal olmuştu 2 gün geçti şimdi şükür de