6 günlük bebeğim var, cumartesi doğum yaptım, gecede 3 saatte bir uyandır emzir dedi doktor, 1 saatten fazla emiyor, yorgun kalıyorum, uykusuz kaldım, günlerdir ağlıyorum, bazıları kendi acıkır saat kurma diyor, dün kurmadım 3 saatte bir uyandı emdi yine, kaç saatte bir emzirmeliyim, kaç dakika? Nolur yardım edin.