aleyyy Bebeğim yeni doğduğunda 15 gün yoğun bakımda yattı. Ben sütümü pompayla sağmak zorunda kaldım. Bebeğim direkt beni emmiş olsa sütüm daha çabuk gelirdi ama pompayla öyle olmadı. Bende bir an önce sütüm artsın diye günde 1buçuk litre içtim ve fazlasıyla arttı😌