Eslemsmom bahar95 kullandığım bakım yağı ve şampuan var ama saçlarımdaki normal bir dökülmeyi geçti maalesef
dem7 Hirayy Merhaba bahsettiğim ampuller vitamin olarak geçiyor. Ben de emziriyorum ve doktorum bi sakıncası olmadığını söyledi. İsterseniz siz de kendi doktorunuza sorabilirsiniz.