Anneler 7 aylık bir kızım var. İzmir de yaşıyorum malum havalar sıcak. Kış kollu ve şort giydiriyorum ama içine zibin da giydiriyorum biraz hirilti problemimiz var ama bazen çok bunaliyor gibi geliyor. Ama bazen hava sıcak ama cok ruzgarli oluyor deniz kenarında yaşıyoruz. Kafam allak bullak. Giydirsem darlandım gibi oluyor giydirmezsem göğsünden soğuk alir mi. Var mi bana da tavsiyeniz.