bebegim dört aylık 45 günlükken memeyi bıraktı süt sagıp veriyorum memeyi pek severek almıyordu o zamanlar biberonuda almak istemiyor bir türlü enjekte ederek veriyorum onunda yarısını içip yarısonı döküyor iki aylıkken kan testinde çok kansız çıktı kan ilacına başladık ferrum diye biraz toparlamıştı içmekte ama şimdi yine içmiyor dogdugundan beri bi çocuk hiç mi acıkmqz hiç mi aglamaz açlıktan memeyide almadı biberonlada zoraki ugraşıyorum