hzlssmoom GiybetReis bende Dalin hakkında pek iyi şeyler duymadım yakıyor falan falan. O yüzden hiç denemedim açıkçası 😂
GiybetReis hzlssmoom ufak bişi alıp yüzünüze gözünüze ilk deneyin isterseniz içinize sinerse bebeğiniZde de kullanırsınız. Sinmezse kendinize duş losyonu yaparsınız😅
GiybetReis Reyna genelde aptamili kusup her yerine sürdüğü için ne kdr kalıcı bilemiyorum😅 her yerine kusana kadar kalıcı kalıyor ama 5-6 saat ortalama diyebilirim😅
BuseveMinigi hzlssmoom biz ebebeğin markası baby&me kullanıyoruz oğlum 22 aylık uzun bir süredir kullanıyoruz da memnunum.