asafeslem Arkadaslar merhabalar onerilerinize talibim.Epilasyon makinami yenilemem gerekiyor var midir onerebileceginiz marka model..tesekkur ederim simdiden :))
[silindi] asafeslem braun tek geçerim zaten alman ürünü o yüzden gözün kapalı alabilirsin annemin makinası o marka en az 10 senedir kullanıyoruz
Miniminnak22 Hem lazer hem normal epilasyon makinesi var. İkisinde remignton. Aşırı güzeller bence. Malının da arkasında duran bir marka tavsiye ederim araştırın
asafeslem Miniminnak22 benim de dikkatimi çekmişti soylediginiz marka hic duymadigim icin ilgilenmemistim l tesekkur ederim onada bakayim :))
Miniminnak22 asafeslem garanti süresi içerisinde bozulursa geri alıp 0 ürün gönderiyolar. Ve bizzat gönderdiler bana. Onun için memnunum. Ekstra 1 yıl garanti uzatma şansın var bide