-erCansu- yaa kıyamam ben ona rabbim evlatlarımızla sınamasın bizleri inşallah . Çok geçmiş olsun sizlere de 🌺🌺🌸Benim oğlumda bi kaç gündür burun akıntısı hapşırık ve öksürük vardı ama ateş yoktu. Sanırım babası grip oldu, yavrumda ondan öyle oldu. Covid olsa halen devam ederdi belkide . Bide benim oğlumun süt alerjisi var . Alerjik bi bünyeye sahip olduğu için de belki öksürüp hapşırıyo olabilir . Kötü düşünmek istemiyorum. Şuan da iyi aslında öksürüp hapşırmıyor .. Ayyy anne olmak demek; evhamlanmak demekmiş sanırım😂😂