Emiinee07 Hanımlar estetik dikişte iz kalıyor mu ne kadar süre de ince çizgi halini alıyor ve doktorların verdiği iz kremi işe yarıyor mu sizce 10 günlüğüm sezaryen doğum yaptım contractubex diye bi krem verdi
Mom9870 Emiinee07 Çizgi bende aynı kaldı sadece rengi açıldı ten rengimle aynı şuan. İz tamamen kaybolmadı.
kucukprensinannesi Emiinee07 ilk hamileliğimde çatlaklarda izde geçmişti ama bunda daha duruyorw 2.5 ay oldu
Anneyimbennnnn23 Emiinee07 Ben Mayıs’ta doğum yaptım doktor iz için krem yazdı dört gün sonrası aldım kullanmaya başladım hala kullanıyorum şu an iz yok diyebilirim o kadar inceki sanki oturmuşumda göbek toplanmış izi çıkmış gibi bir iz kesik izi olduğu belli bile değil ve tabi doktorun cerrahi yeteneğide önemli