esrainankilic Merhaba anneler ❤️ 1 yaşındaki oğlum bez ve ıslak mendil emiyo neden yapıyo acaba çözemedim su vs elinden zaten hiç düşmez ama anlam veremiyorum fikir verirmisiniz 🙏
Morfrenk esrainankilic oyuncak olarak ellerine serbestçe al oyna demediğimiz her şey onlar için aşırı çekicidir☺️
MasalMomy esrainankilic ıslak mendil ve bez olduğu için değilde oral dönemde olduğu için zaten her şeyi ağızlarına sokuyorlar. Kızımda 1 yaşında herşeyi ama herşeyi yalıyor tanımak için. Ama siz yinede bez ve ıslak mendili emmesine izin vermeyin bence ne olursa olsun zararlı.
iyilik80 Morfrenk aynen kumanda telefon istemiyo artik verdim eline aldi hevesini simdi islak mendil emiuo oda unibaby olacak izotonik sulu aldim onu emmiuo😂tedi farkli sanirim
esrainankilic Morfrenk bez yani sonuçta illaki pis oluyo ona özel olarak gidip bez alıcam 😂 ıslak mendile grlince onu resmen yiyo