Kızlar moralim o kadar bozuk ki anlatamam.Şu bir haftadır oğlumun iştahı hiç yok.Mamaları döküyorum hep hiç mi acıkmaz ya.Bu arada sadece mama ile besleniyor oğlum.5 ay olmak üzere ne yapacağım bilmiyorum.Kilosuda öyle çok fazla değil.5 ay kontrolüne az kaldı.Hiç gitmek istemiyorum.😞
Desteğinize ve fikirlerinize ihtiyacım var.