Nicunurse aslında klasik diyet ekmek yememeye çalışıyorum yesem de 1 ince dilim tam buğday ekmeği,kahvaltıda 1 yumurta haşlama ya da lorlu omlet yanına bol yeşillik domates salatalık ve 1 bardak açık çayla beraber 1 kuru incir(süt olsun diye) yanına çiğ badem 5 tane,öğle yemeği yemiyorum sevmem normalde de ara öğün yapıyorum 1-2 gibi başlarda yoğurt içine 2 kayısı ve 1 kuru incir doğrayıp meyveli yoğurt gibi yedim,bu ara 1 bardak sütle 1 porsiyon meyve yiyorum. Akşam da 6 kaşık sebze yemeği 2 kepçe çorba yanına 2-3 köfte ya da et bol salata. Spor da çok yapamadım ama yapsam çok daha fazla giderdi. Ve tabii yanında en az 3,5 4 litre su. Suyu cidden çok içtim. Yatarken de limonlu zencefilli detox suyu