AEda325 bildiğim kadarıyla emeklemek bir sağlık / gelişim göstergesi değil. Emeklemeden yürüyen çok çocuk var.
benim bebeğim de 10 aylıkken emeklemeye başladı şuan 10 ay 24 günlük. Asla ayakta dikilmiyor yürütmeye çalışıyoruz oturuyor bana da yürümüyor mu diye soruyorlar 😀bu sorular hiç bitmezzz biri biter biri başlar. Elbet yürüyecek / yapacak acelemiz yok diye cevap veriyorum.
kilo konusu ise onda da kimseye yaramazsın kilolu olur kilosu var ondan emeklemiyor derler. Takılmayın 12-13 aylık olmasını bekleyin en iyisini doktor bilir