Brnily homosapiens benim kızda 5ay 5 günlük o kadar mutlu oluyor ki ayakları üzerinde tutunca adım atınca zararlı mı bilmiyorum ama istiyor ve tutup yürütüyoruz
Mbal homosapiens bütün gün yürümek ayakta durmak istiyor. Hiç sevmiyor yatmayı hep kucak. Kendini hoplatıyor ayaklarıyla. Keşke büyük olsa hoppala alırdım ama 5 ay 3 günlük diye alamıyorum da. 🤦🏼♀️
Nurcannn homosapiens doktor 4 aylıkken ayaklarının üstüne bastırın artık dedi bize bebeğim 4.5 aylık oda basıyor saolsun 😂😂
balyanakannesi2 homosapiens benim oğlumda hep öyle durmak istiyor hoşuna da gidiyor adım atıyor. Ama fizik görüyoruz biz boynu için fizyoterapist bastırmamam gerektiğini sıralamayı bozduğunu söyledi. Kararsız kaldım bende
homosapiens Brnily benim kızımda öyle bir kaç dakika koltuğa dayalı şekilde duruyor tabi zarari var mı bilmiyorum oyuzden cok tutmak istemiyorum
Mbal homosapiens yani genellikle zorlamayın istiyorsa yapar diyorlar. istiyor demek ki diyorum sanırım yoktur. 15 günlüktü doktor koydu ayakları üstüne hatta muayene ederken.
balyanakannesi2 homosapiens oğlumda tortikollis vardı küvözde kalmaktan dolayı. Bi süre evde fizik yaptık ama tekrar yamuk tutmaya başladı yatarken. O yüzden şimdi hastanede fizik görüyoruz haftada 2 gün.