Gecenlerde isilikle ilgili post acmistim arkadaslar. Günde iki üç kere banyo yaptrdigim halde bebegimin isiligi kollarinda ve bacaklarinda arttı. Dün doktora gittik. İsilik artınca cilt döküntüsüne dönmüş dedi. Gece icecegi bir damla ve sürülcek krem verdi. Siz böyle durumlar yasadınız mı? Nasıl atlattınız acaba? Tecrubelerinize ihtiyacim var..