Arkadaslar buara bebegimi çok sivri ısırdı.Bendebu vücut koruyucu spreyini önerdiklerini gordum buni aldm. Eczacıyla da pek konusma fırsatım olmadı. Kullanımını bilen var mı acaba? Sadece gece yatarken mi sıkıp sürüp uyutcam yoksa gündüz disarı cıkarken veya sahile giderken yanimda taşımam mı gerekir. Kullananlar yorum yapabilir mi lutfen ☺️