rukiyyee Hanımlar 10 günlük bebeğim var göbek düşmeden yıkandırmıştım enfeksiyon kaptı neyse enfeksiyon geçti göbeği de dün düştü Bugün yıkandırsam yine enfeksiyon olur mu acaba tekrar yıkandırmaya korktum
ozgesahiiin rukiyyee sorun olmaz bence gobis bolgesini iyice kurala annesi nemli kalmasin yikarsan daha iyi olur hatta
Browni_61 rukiyyee gobegi düşmeden yikadiginzda gobegini kaptmanz gerkirdi islattinzmi?Düştüyse yikayin bisey olmaz ben dustugu gun yıkamıştım bisey olmadi dusmednde yikadim 7.8 gunlk falandi yanlis hatirlamiyosm düşmüştü gobegi.