Merhaba kizlar
Benim kziim 17 aylık. Çalışan bir anneyim evde olduğumdab sürekli emzirme fırsatım oluyor kızimi ama kziim gün geçtikçe daha çok düşüyor emmeye yemek yemiyor ağlıyor. Beni kendine doğru çekiyor emmeye çalışıyor. Üstümu açmaya çalışıyor zorba , :))) ama çok bunaliyorumm ucunu sıkıyor oynuyor acıtıyor.gece ayrılmak istemiyor.birlikte yatalim istiyor. Ve emerek uyuyor. Çok yememe rağmen beni öyle sömürüyor ki 50 kiloyum . Doğumdan sonra hızla zayıfladım.Bende en azından 20 ay olana kadar emzirim istiyorum ama gözüm kesmiyor .sanki yıpranmış gibiyim. Kaynanam da bırak artık diyor. Ne. Yapmalıyım nasıl yol izlemeliyim nasıl uyur nasil ederim fikirlerinize ihtiyacım var.öyle baskın bir bebek ki çekiniyorum vermesem ne yapar diye :/
Kendi kendine yatıyor arkadaşımın kızı çok özeniyorum bizimkide çingen çadırı gibi dur kizim ısırma kziim yapma kızım yat kuzuum .zor uyuyor bide dalana kadar canım çıkıyor. Varsa fikirlerinize açığım ihtiyacım var…