Bal91 Beni 2 aydır tutmuyor bebişim onu geçtim sağıyorum veriyorum süt ama biberonuda tutmuyor uyku hlaind3 bile yarım saat uğraşıyorum tutsun diye beslenme süreci artık işkence haline geldi bizim için nasıl bir yol izleye bilirim fikri olan var mı