Oğlum idrarini yapmiyo sadece sabah az yapmış başka yok kan testi yaptırdım hastanede dünde 2 saat bekledim yapmıyor idrarında koku var sanırım enfeksiyon var ama bi türlü idrar yapmadı idrar torbasına sanırim az beze yaptı doktora götürdüm idrar yapması için ne yapabilirim nolur akıl verin düşünmekten moralim bozuk