Bebeklerin mideleri o aylar bir çay bardağından bile küçük oluyor. Emzirdikçe süt artar, sizin 50 ml sütünüz bile 500 gram mamadan daha kıymetli. Ve bebeğinize yarım kilo mamadan daha fazla fayda sağlıyordur. Bence midelerini o kadar doldurup şişirmeye ve buna alıştırmaya gerek yoktur. Sürekli emzirseniz mamayı sadece gece verseniz sık emzirince bol su içip dinlenince hem süt de artar.
Bir aylık bebeğin aklı ermez ki ne kadar verirseniz hepsini içer, kusana kadar içer yani. Kilo vermemişse anne sütüyle beslenmesi çok daha iyi olur