Sevgili annelerimiz biz mayısın 30 unda bir yaşımıza girdik kızımın hiç emeklemesi olmadı tutup kalkma dik durma gibi durumlarımız da,yürüteçte evin içerisinde volta atıyor ben nereye kızım oraya😅 Ama diğer türlü yürütmeye calıstıgımızda dik durmak istemiyor oturuş pozisyonuna geçiyor bazen biz koltuk altından tutuyoruz yürütüyoruz ozaman birkac adım atıyor sonra yine oturuyor adım atmaya korkuyor ne yapmamız lazım cok endişeliyim artık🥺