egelsenkonuss Dependi ne kadar süre kullandınız benim kanamam çok değil ama normal camasirdan daha çok rahat ettiğim için sürekli onu kullanmak istiyorum bı sıkıntı olur mu
Mom62636362 egelsenkonuss Hastanedeyken kullanıyordum hemşire taburcu olmadan önce pansuman yapmaya geldiğinde bunu çıkartın hava alması lazım çünkü dedi. Gece boyu pede geçtim ben de taburcu olurken
Nurc egelsenkonuss bende almıştım kullanayim diye sezaryen olunca 1 defa kullandim doktor dikisime bakmaya geldiğinde bunu kullama normal ped kullan dedi dikiş yerinin hava alması için hem sezeryan da büyük ihtimalle cok kanaman olmaz
Reyna egelsenkonuss benim kadın doğum doktorum kızmıştı bana normal ped tak kanaman azaldıysa diye çünkü depend malzemesinden ötürü çok terletiyor dikişine enfeksiyon kaptırabilirmiş bu yüzden
egelsenkonuss Mom62636362 bende normal pede geçeyim o zaman gerçi dependi giyip dikiş yerine kadar indiriyorum hava alsın diye
egelsenkonuss Nurc su an dikişin üstünde bant var zaten yarın veya diğer gün cikaricam çıkarana kadar kullansam bişey olur mu yani
Asl90 egelsenkonuss bende bir hafta kadar kullanmıştım kanamam çok değildi ama çok rahat istediğiniz kadar kullanabilirsiniz
Deletedmom27337 egelsenkonuss 10-15 gün kullandım çok rahat ettiğim için 🙈 ilk 4-5 gün normal kullandım sonrasında içine gece pedi yapışyırıp kullanıyordum 😂
Mom62636362 egelsenkonuss Hamile külodu kullanın gece boyu pedi ile, çok rahat edersiniz karnınız inene kadar
Nurc egelsenkonuss birsey olmaz sanirim çünkü kullanan arkadaşlar olmuş ama yinede hava almasina dikkat edersen daha iyi olur hem çabuk iyileşir hem enfeksiyon kapmaz
123ab egelsenkonuss bende 1 hafta kullandım sezeryan olmama rağmen sık sık değiştirdim bir sorun olmadı
busrasevim33 egelsenkonuss benim çok kanamam olmuştu sezeryan sonrası baya uzun bi süre kullandım bişey olmadı canım delikli olduğu için hava alıyodu lohusayken çok fazla terliyordum sadece o rahatsız ediyordu biraz