Gerçekten artık çok sıkıldım iki tarafın birbirine çok küçük sebeplerden kinlenmesine. Daha çok eşimin tarafı herşeye kinleniyor en ufak sebeplerden küsüyolar kızıyolar..bugün annem kayınvalidem ile konuştu kayınvalidem annemi dinlemedi bile ve annemin suratına kapattı. Çocukların huzuru bozulmasın diye susuyorum felan diyo ama böylr oluncada bizim huzurumuz kalmıuor eşim mesela bu konudan bahsedince veya kendi ailesinin kusurlarını yüzüne vurduğumda hemen ailesini savunmaya geçiyor.. biz uzakta yaşıyorduk önceden annenlere gideriz otururz diyodu nolduysa ailesinin yanına geldik ailemi görmek bile istemiyı dolduruşamı geliyo bilmiyorum ama ben bu durumdan aşırı sıkıldım ne yapmam lazım bilmiyorum kızlar 😔