Kızlar bundan faydalanan var mı ? 90 yaşında dedem var. Yıllardır evden çıkmıyor. Çok zayıf ve düşkün.Yatalak değil sağlık ocağından gelmiyorlar bu yüzden. Bu aralar ayak bilekleri vs ağrıyor çok fazla tuvalete bile kendi gidemiyor. Teyzem yanında kaliyor. Evde sağlık hizmetleri konusunda bilgisi olan var mı ? Doktor gelip görür mü bu kapsamda? Kan vs alsalar en azından çünkü hastaneye giderse perişan olacaklar. Ne yapmak gerekir bilemiyorum