Merhaba oglum 10 aylikti, huggies in mayo bezleri ustune de deniz sortu giydiriyorduk. Yanmasin diye de kisa kollu tshirtlerinden giydirdik hep. Oglen saatleri de denize havuza sokmadik. Hic yaniksiz tatili atlatmistik. Bu sene 20 aylik, yuzme bezi ve uv korumali uzun kollu bacakli mayolarla idare ediyoruz. Ayak tabanlari sicaktan yanmasin diye de slipstoplar var. Tavsiye ederim.