Missfistik Havalar çok sıcak nasıl muhafaza ediyorsunuz. Buz Dolabına koymamak gerekiyormuş. Dışarda Bozulır diye korkuyorum da. Bakliyatlar bile böcekleniyor kurtlanıyor diye buzdolabına koydum mamayıdamı koysam
Olric11 Missfistik hangi mama acaba. Formül mamalar ise bir saatte bozuluyor. ek gıda mamalar ise onlarda maalesef sıcakta dışarda durunca bozuluyor. Ben günlük taze yapmaya çalışıyorum elimden geldiğince. Umarım soruyu doğru anlamışımdır 😎
Ayalayay Missfistik mama buzdolabında saklanmaz . Formül mamalar hemen bozulacak yapıda değilllermiş serin yerse saklayın . Serin yeriniz yoksa nem olmayan bir odaya koyun . Mutfakta bekletmeyin. Ama buzdolabında olmaz . Ben doktoruma sormuştum
Missfistik Olric11 yok cnm yanlış anladın formul mamalardan bahsediyorum. Kutu mamaların nasıl mıfaza edilmesi gerektiğini soruyorum
Mom62636362 Azatsmommy Öyle mi? Dikkatimden kaçmış, son zamanlarda koyuyordum iyice nemlendiği için. Özellikle kayınvalidemin evinde denize çok yakın olduğu için mama kötü oluyordu yapış yapış oluyordu resmen, o yüzden koyuyordum
Azatsmommy Mom62636362 bizim de yazın mutfak çok sıcak oluyor diye 1.2 defa dolaba koymuştum kardeşim gördü dedi dolapta bozulur zaten arkasında da yazıyor dolapta saklamayiniz diye dedi bende artık serin biyere bırakıyorum canım
Mom62636362 Missfistik Değil mi ama ben de öyle düşünmüştüm, kendi evimde koymuyorum mesela ama kayınvalidemin evinde öyle olduğu için mecbur koyuyorum
Mom62636362 Azatsmommy Anladım canım çok teşekkür ederim, hiç okumamıştım arkasını öyle bir bilgi var mı diye, daha dikkatli olucam inşallah. Allah razı olsun 🙏🙏