lgsya
Battaniye mi 🥺 Kuzum isilik sıcaktan olur, bilmiyorsan öğrenmiş oldun, örtme battaye hiç ❤️❤️ ben sadece zıbınla yatırıyorum, ya da sadece tişört ve bezi o kadar. Her gün ılık su tut vücuduna - sıcak değil ılık. Südokrem de sür hemen söner rahat eder kuzucuk ❤️