Ozge8_ eger calisansaniz hastane dogum raporu icin sisteme giris yapiyor sgk bunu 2 ayri sekilde odeme yapiyor ama calisan degilseniz bu dogum raporundan faydalanamiyosunuz birde emzirme sut parasi var eger e devlette hesap bilgilerin tanimliysa hesabina yatiriyorlar sen bisey yapmadan diger parada cocuk parasi onu esiniz yada siz kimliginizle ve bebegin kimligiyle aile sosyal bakanligina basvuruyor 45 gun icinde pttye odemeyi yapiyoarlar bu surec icinde edevletten takip edebilirsin yatip yatmadigini