Gzd3264 ben bioderma nın gunes kremını aldım sinek kovucu incea aldım o da gereklıymıs dıye duydum 17 aylık olmak uzere benım kızımda, bırde siz acaba mayo mu aldınız ben burda okudugum yorumlardan dolayı bikini almaktan vazgectım gunes korumalı kısa kollu sortlu tulum gibi olan mayolardan aldım ama ıyı mı ettım bilemedim🥴