Dnz-kbr Hangisi daha iyi sizce asırı derecede pişik oldu kızım birdenbire nedenini de anlamdım gitti bezini de asla brkmm altında çok öyle kakada çok yapmz sıcaktan mi acaba dıcemde klıma da hep açık çok kötü oldu yavrmn poposu özel bölgesi ya hangisi hemen etki eder hanımlar acaba
Dmt-01 Dnz-kbr ek gıda alıyormu benim kızım domates yiyince pişik oluyo hemen oyüzden artık vermiyorum oda kahvaltıda seviyor ama pişik olmasındansa yemesin diyorum valla ben sudocrem kullanıyorm çok memnunum pişik oldugunda sürüyorum bidahaki altını açtığımda geçmiş oluyo
Dnz-kbr Dmt-01 yani alıyor ek gıda ama dha basndyz meyve yoğurt sebze kbak havuc fln öyle şeyler yiyor veriyrdm 1 aydr olmadı dha önce havlr çok sıcak diyemi oldu anlndm gitti vlla o zamn sudocrem alcm ya herkstn duydum bnu inş hemn etki eder
Flamingom Dnz-kbr kanamalı ise travazol maximum 2 gün kullanabilirsiniz. En agır da travazol daha az ise oksizinc her kaka sonrası mustela sudo hiç kullanmam
Dnz-kbr Flamingom yok kanamalı değil ama baya kabarmış kızarms yavrum benim poposuna Kdr sudo neden kullanmzsnz?
AlyaMeyra Dnz-kbr çocuk hemşiresiyim bolca kremleri gözlemleme şansım oldu böylelikle oksizinc resmen mucizevi bi krem diyebilirim inşallah sizin yavrunuza da iyi gelir
Flamingom Dnz-kbr sudocrem içerik olarak benim tercih etmeyeceğim bir ürün. Kansorejen maddeler var parfüm var alkol var sürmek istemem
Lalins Dnz-kbr deneyin bence etkisi olur ben oyle yapiyorum nekadarda soğuk olsa onun odasında yıkıyorum
covirgin Dnz-kbr kaka yaptığında poposunu silmeyin yıkayın pişik geçene kadar travazol+sudocrem kullanabilirsiniz geçtikçen sonra sudocrem kullanmaya devam et yeni pişik oluşmaması için
Mbal covirgin travazol kortizonlu bir krem doktora sormadan kullanmak ve tavsiye etmek ne kadar doğru? Pişik yoksa yeni pişik olmaması için bir şey sürülmez poposuna sizin de aklınızda olsun.🌷 Prof dr İpek Türktaş doktorumuz götürdüğümüzde poposunda sudocream vardı neden sürdün diye kızdı hatta. 😅
Mbal Dnz-kbr narenciye yediniz mi (süt veriyorsanız) yada yedi mi? Ben bir kere portakal sulu limonata içtim sadece o zaman pişik oldu. Bepanthene merhem , sudocream , oksizinc karıştırıp sürdüm öyle olduğunda hemen geçirdi. Çok geçmiş olsun. 🌷