Ya benim bebeğim de yarın 5 aylık olacak ve 1-2 gündür böyle özellikle sabah uyaandığında gerçekten dolu dolu bez alırdım, şimdi çok çok az yapmıs oluyor çok canım sıkılıyor. Evim de epey sıcak, keyfi yerinde uyanıyor her zamanki gibi, insallah bir sorun yoktur. Hatta bugün doktora yazacaktım. Ama genelde burada okuduğum postlarda hep aynı sorun var tüm annelerde.