Cgdmltr93 Kızım 13 aylık. Ama sütümde ciddi anlamda azalma var. Havalardan mı acaba? Çok terliyorum su tere mi gidiyor Acaba? Gece beslenmesi kestim ondan da olabilir.günde 3-4 litre su içiyorum.. sıcaktan sütü azalan var mı ne yapmak gerekiyor
PirayeMom Cgdmltr93 stres yapmayacaksın moral bozmayacaksın. Anne çayları var tüketiyor musun bilmiyorum ama humana rezene falan kullanabilirsin
Birceninannesi Cgdmltr93 azaldığını nasıl anladınız? Benim kızım da 9 aylık olmak üzere ben de azaldı gbi hissediyorum ama emin değilim
kucukprensinannesi Cgdmltr93 benimki 2,5 aylık bende öyle hissediyorum önceden sertleşirdi akardı şimdi öyle değil yumuşacık oğlum emmek istemiyor emiyor sonra ağlıyor almak istemiyor
Kucuktospam Cgdmltr93 aynen arkadaşım daha on dk önce ağlıyordum azaldı diye bir buraya bakayım dedim herkeste mi oldu😔 Doktora gittim sıvı alımını arttır terlemeden dolayı havalardan dedi bana
Cgdmltr93 PirayeMom 13 aydan sonra fayda edermi ki çaylar.. yooo stres yapmıyorum da nedenini merak ettim 2 yaşına kadar emzirmeyi istiyordum. Kızım yine süt az olsa da emiyor ama benım içim rahat etmiyor
sayrannannesi kucukprensinannesi sizin durum farklı canim bu durumdan. Ilk başta vucut ne kadar süt üreteceğini bilmez bu yüzden akar sertleşir sonrasında vucud terbiye olur emdiği kadar süt üretimi sağlar:) yani bol bol emzirmek o kadar çok süt demek :)
Cgdmltr93 Kucuktospam valla çok su içiyorum daha da içmek lazım demekki. Vücudun ihtiyacı olan su bebeğin ihtiyacı olan su bir de ter. Yaklaşık 5 litre içmek lazım
sayrannannesi Cgdmltr93 benim kızım da 12 aylık dediginiz gibi azaldı şimdi birazda olsa süt var ama kızım emmek istemiyor yaklaşık bir hafta önce tamamen birakti😪
Fatma13_ Cgdmltr93 dün burda Bi arkadaş paylaşmış, maden suyu süt arttırır diye. İnanın gece içtim, gündüz de içtim 2 tane, iki göğsümden de aktı süt resmen, bu ıslaklık ne dedim boş bulunup.