Tgb94 eşimde penisilin alerjisi var aşı olduktan sonra 3. Gün ateşlendi 6 gün sürdü ateşi acile gittik hep aşı alerjik reaksiyon gösterdi dediler en sonunda test yaptılar pozitif çıktı aşı yapmaz diyorlar ama temas ettiğimiz kimse olmadı ben aşıdan olduğunu düşünüyorum tabi aşı mutlaka olmalı ama her ihtimale karşı yanınızda size ve bebeğinize bakacak birisi olduğunda aşı olmanız daha iyi olur bence