Merhabalar kızım yaşına giriyor 1 hafta sonra ama asla yürümüyor. Zaten hiç emeklemedi sadece yuvarlanıyor koltuğun kenarına koyunca sıralıyor. Mobilyalara tutunup kalktığına hiç şahit olmadım. Cesareti 0. Kollarından ya da koltuk altından tuttuğumuzda yürüyor ama ellerini bırakınca hemen paçamıza yapışıyor asla yürümüyor. Desteksiz ayakta tay tayda durmuyor. 8 aylıkken emeklemiyor dediğimde doktoru her bebek emeklemez adımlıyor sorun yok demişti. Cesaret problemi var sanırım hiç düşmedi ama travma olmuş gibi ödü kopuyor. Nasıl bi yol izlemeliyim akıl fikir verebilir misiniz?